Mezinárodní organizace Superbrands je nejuznávanější nezávislá globální autorita v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Kolébkou Superbrands je Velká Británie, kde projekt v roce 1994 vznikl a z níž se během více než 30 let rozšířil do téměř 90 států napříč 5 kontinenty.
Do programu se jednotlivé značky nemohou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech obchodních značek. Po nominaci dojde ke spotřebitelskému průzkumu, jednoho z nejdůležitějších prvků výběrového řízení, kde se na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulu v daném roce má odborná komise Brand Council.
Nu a v letošním roce bylo odbornou komisí ze seznamu semifinalistů vybrána i naše značka. Žufánek.
Děkujeme za důvěru. Vážíme si toho. Zvláště v roce, ve kterém slavíme 25 let založení.