Hodnocení obchodu
E
Emanuel
B
Boris
V
Vojto
JP
Jirka Pech
Chodím do tohoto obchodu pro originální gin. Jak je asi patrné jsem dlouhodobě spokojen.
O
Onyx
Byl jsem v casove tisni a vsichni zareagovali velmi pruzne a ochotne tak, ze se vsechno stihlo perfektne. Dekuju moc!
P
PanDan
M
Márty
Kde je ten smajlík se srdíčky místo očí? :) Hm, nemám, tak jako by se stalo. Srdcovka. Kupujte, nebude :)
PS
Pavel Schmid
+ perfektní komunikace a vstřícnost k zákazníkovi
- zatím nic :-)
Q
Quikquek
J
Jitka
Kvalita zboží je naprosto bez debat. Že bude dodání pár dní trvat, na to obchod upozornil předem a zřetelně. Vím, že to asi není v možnostech expedice, ale zamrzelo mě, že týž den, kdy jsem dostala zprávu o odeslání zboží, mi navečer dorazilo oznámení o naskladnění položky, která předtím nebyla dostupná. Potěšilo by mě, kdybych si ji mohla do balíčku ještě přidat - hlavně když zásilka celý další den někde ležela, než ji přepravce začal skutečně přepravovat.
Jedním slovem - dokonalé. A to nejenom pokud jde o OM*G ale obecně všechny produkty. Komunikace bez problémů a hnedka vyřešili vše co jsem potřeboval.
VS
Vojta Svoboda
(Administrátor)
Funkce Hlídacího psa byla již opravena a nově štěká co dvě hodiny, dříve to bylo pouze 1x denně :)
N
Neitsmmar
NOK balení, netěsnící víčko lahve. Poškozená etiketa produktu. Únik produktu - znehodnocení obsahu
(Administrátor)
To nás velice mrzí a psali jsme o tom příspěvěk na naší Facebook stránce. Kvůli opravdu vysokým mrazům v týdnu od 23. 2. došlo ke scvrknutí silikonu uvnitř uzávěru a následnému úniku drahoceného obsahu. Výrobce uzávěrů garantuje těsnost do - 5 °C a v ten týden bylo i - 16 °C.
Mrzí nás to moc, protože nikdy předtím se to nestalo. Ty naše balíky jsou na doručovacích autech celé hodiny a když jsou venku takové mrazy, tak s tím nic moc neuděláme.
Snad jen to, že příští rok uděláme mrazové prázdniny a nebudeme v podobné mrazy expedovat alkohol.
Martin Žufánek
R
RadekG