Hodnocení obchodu
M
Michal
(Administrátor)
Už lze :) Čekali jsme pouze na to, až skončí ta nesmyslná EET evidence u plateb kartou.
E
Eliška
Žufánek podle mne nepotřebuje žádné velké představování. Prostě jděte a ochutnávejte. Miluju jeho OMG gin a pravidelně stojím řadu na speciální edici OMFG.
S
Standa
J
Jirka S.
Totálně nezvládnutá migrace e-shopu na nový systém. Zrušený existující účet, mizerná informovanost (FB post a skrytá zpráva na novém systému; jako vážně? To je tak těžké napsat JEDEN e-mail s vysvětlením?!). Nejsem jediný, kdo se takto nachytal.
(Administrátor)
Omlouvám se, ale ta chyba v informovanosti se (možná) stala v tom, že jste u nás nakupoval poprvé 25.4.2017 a podruhé 22.2.2018. Všichni pravidelní zákázníci o změně věděli od prvního dne spuštění nového eshopu díky klikacímu oknu, které viselo na eshopu celý leden a bez jehož odkliknutí nešlo eshop ani otevřít. A tam jsme to zmiňovali. Psali jsme o tom také v aktualitě jak na eshopu, tak na naší facebook stránce a i stránce výrobce. Tedy na třech místech současně.
Emaily našich zákazníků nám slouží pouze jako kontakt pro potvrzení objednávky a informaci o expedici. Za 10 let fungování eshopu jsme neposlali ani jeden hromadný (nevyžádaný) email ať by se týkal čehokoliv. Už tak nám jich chodí spousta a my se k tomu nechceme přidávat.
Moc proto nerozumím tomu, že jste se tím nechal nachytat. Nová registrace je záležitostí sekund a navíc jde pohodlně nakoupit i bez registrace.
Martin Žufánek
T
Tea
Pevně doufám ve zpětnou implementaci platební brány, odstraněné kvůli nesmyslným parametrům eet. #fcuk_bures
(Administrátor)
Děkujeme! A na integraci karet už pracujeme. Stačilo rok vydržet a bojkotovat tu nesmyslnost s EET u platebních karet :)
Martin Žufánek
JP
Jan Petrus
JW
Johny Winter
D
Daton
Viz výhoda, ale problémy mám s dopravou - dpd
JK
Jakub Karlíček
Vynikající zkušenost s nákupem na e-shopu mého oblíbeného výrobce.
(Administrátor)
Děkujeme za hodnocení nápojů. Máme radost, že vám chutná. K dopravě. Ta je bohužel dána tím, co posíláme. Sklo s alkoholem. A to je u všech přepravců zakázané zboží z důvodů křehkosti. Musíme žádat o výjimku a platíme zcela jiné poštovné, než například eshopy s knížkami. Každý balík musí být pojištěný, musí mít placenou službu křehké a ověření plnoletosti adresáta. A ještě jsme rádi, že nám to chtějí přepravovat.
Martin Žufánek
Rychlost dodávky a kvalita produktů